مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جاذبه های گردشگری در کوش آداسی

جاذبه های گردشگری در کوش آداسی

جاذبه های گردشگری در کوش آداسی

 گوورجین آداسی

این قلعه تاریخی و دیدنی در قرن نوزدهم میلادی، و درست در زمانی که قیام مورا از طرف عثمانی ها به پا شد ، بنا گردید . هدف از ساخت این بنا در ابتدا محافظت از این منطقه بود و گورجین آداسی به مانند یک پاسگاه محلی شروع به کار نمود. این منطقه با طبیعتی زیبا و مناظری خیره کننده از جمله جاذبه های پر طرفدار این شهر است و بازدید و گشت و گذار در این منطقه را به شما پیشنهاد می کنیم .

پرینه Perine

منطقه باستانی پرینه یادگاری از تمدن هلینمی است و با دارا بودن آثار تاریخی باشکوه در زمره دیدنی ترین جاذبه های شهر کوش آداسی قرار دارد . باستان شناسان قدمت این منطقه را به پیش از میلاد مسیح نسبت می دهند و همه شواهد حاکی از این است که این منطقه در آن زمان مقر قدرت و بسیار پر رونق بوده است. این منطقه به علت بالا آمدن تدریجی سطح آب رودخانه ی میندر، رفته رفته به زیر آب فرو رفت و دیگر چیزی از آن باقی نماند تا اینکه در قرن حاضر با تلاشهای مستمر کارشناسان و باستان شناسان کشف و دوباره بازیابی گردید . وجود آمفی تئاتری باستانی با ظرفیت بیش از شش هزار نفر از شگفتی ها پرینه است . 

روستای گوزل چاملی

روستای زیبای گوزل چاملی از جمله جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی است که در بین گردشگران پر طرفدار است . این روستا بر روی دامنه های تپه دیلک و در نزدیکی پارک ملی آیدین قرار دارد که گشت و گذار در آن و آشنایی با مردم محلی و شیوه زندگی شان بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود تور بدروم قیمت چند؟

منطقه ی بندرگاه

بندرگاه از جمله مناطق زیبا و دیدنی در کوش آداسی است که در آن آثار به جا مانده از دوران عثمانیان به چشم می خورد . مناظر طبیعی زیبای بندرگاه آن جا را به مکانی ایده ال برای گشت و گذار و گذران عصری دل انگیز تبدیل نموده و بسیار از گردشگران در کافه های اطراف این منطقه می نشینند و حین نوشیدن قهوه شاهد تماشای غروب آفتاب خواهند بود. در این بندرگاه کاروانسرای بزرگی به چشم می خورد که یادگار دوران عثمانیان است.

غار کاراجا

غار حیرت انگیز کاراجا در فاصله کمی از شهر کوش آداسی قرار گرفته و یکی از پدیده های طبیعی شگفت انگیز در جهان است . گفته می شود این غار در دوران باستان محلی برای سکونت انسان های اولیه بوده و اثار از حضور آنها بر روی در و دیوار آن به چشم می خورد . سالانه گردشگران بسیاری از سرا سر دنیا به این منطقه می ایند و از این شگفتی دیدن می کنند . این غار کاراجا سالانه به مدت چند ماه تعطیل است تا تمامی مسیر های حرکت در آن مورد بررسی و مقاوم سازی قرار بگیرد.

تور روسیه قیمت مناسب در سفر باتو بخرید.

ایجملر

منطقه ساحلی ایجملر دارای طبیعتی شگفت انگیز است و وجود امکانات رفاهی و تفریحی متعدد در آن سبب شهرت بیشتر آن شده است . این منطقه ساحلی در فاصله هشت کیلومتری از شهر مارماریس قرار دارد و مکانی بکر و بسیار آرام است و برای افرادی که به دنبال آرامش راهی این سفر شده اند اقامت در اینجا را توصیه می کنیم . وجود کافه و رستوران های متنوع و همچنین فروشگاه های مختلف صنایع دستی و فروش سوغاتی به جذابیت این منطقه افزوده است . 

تورونج

اقامتگاه ساحلی تورونج در فاصله بیست کیلومتری از شهر مارماریس قرار دارد که با وجود امکانات رفاهی بی تکرار صاحب پرچم آبی شده است . در این منطقه طبیعت زیبا و آرامش حاکم در آن حرف اول را می زند و پس از آن هتل ها و اقامتگاههای منحصر بفرد در این منطقه خدمات متمایزی را به مسافران عرضه می کنند. تورنوج به عنوان معروف ترین جاذبه گردشگری در مارماریس شناخته شده است ، و تپه های جنگلی سرسبز و کوه های زیبا دور تا دور این منطقه را احاطه نموده است .

جاذبه های دیدنی در بدورم

آمفی تئاتر بدروم

بازدید از آمفی تئاتر باستانی بدروم دریچه ای نو از فرهنگ و تمدن این سرزمین را به روی شما می گشاید . اینجا یک نمایشگاه تاریخ باستان است و قدمت آن به هزاران سال پیش باز می گردد. این بنا که در فاصله کوتاهی از شهر قرار دارد در قرن چهارم میلادی بنا شده و نشانه هایی از قدرت و پروت در آن به چشم می خورد. این آمفی تئاتر بسیار وسیع است و ظرفیت سیزده هزار نفر را دارد و به طرز حیرت آوری در تمامی این سالها از گذر زمان و تاریخ جان سالم به در برده است . تور کوش آداسی آفر قیمت خوب بخرید.

فستیوال موسیقی کلاسیک در گوموشلوک

فستیوال موسیقی کلاسیک از جمله جاذبه های گردشگری بسیار پر طرفدار در شهر گوموشلوک است و سالانه جمعیت بسیاری از سراسر دنیا برای شرکت در این فستیوال و یا تماشای آن راهی این منطقه می شوند. در طول این برنامه ها این شهر میزبان موزیسین های بسیاری است که برای اجرا یا تماشا به اینجا سفر می کنند. برایفستیوال

برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ میلادی آغاز به کار نمود و از ان به بعد روز به روز به شهرت آن افزوده شد . به طور میانگین برنامه های این فستیوال دو ماه به طول می انجامد و به همین خاطر به یکی از طولانی ترین جشنواره هایی موسیقی تبدیل شده است .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده