مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سينماي شناور پوكت

پوكت، جزيره افسانه‌اي و مقصد دوست داشتني براي گردشگران در  تايلند است. كشوري كه با طبيعت بي نظير و جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي اش به خوبي توانسته در انتخاب هاي گردشگران براي خود جا باز كند.

جاذبه هاي گردشگري تايلند

با بردن نام تايلند اولين تصوراتي كه به ذهن مي آيد سواحل شني سفيد زيبا و آب هاي زلال اطراف آن است. اما ايندفعه به سينمايي منحصر بفرد در وسط اقيانوس فكر كنيد؛ طراحي زيبا و منحصر به فرد اين سينما باعث شده كه افراد زيادي در سراسر جهان آن را تحسين كنند.

سينماي شناور پوكت كه به سينماي مجمع الجزاير معروف است. اين سينما در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده و توسط معمار آلماني به نام اول اسچرن ساخته شده است. تماشاي فيلم بر روي پرده هاي بزرگ سالن هاي معمولي سينما را فراموش  كنيد، سينماي شناور بين دو صخره، در جايي نزديك اقامتگاه هاي معروف پوكت قرار دارد. در اين سينما تنها مشكلي كه وجود دارد اين است كه ممكن است آنقدر محو تماشاي زيبايي محيط اطراف خود بشويد كه صحنه هاي فيلم را از دست بدهيد.

 اين سينما باعث شده كه تصور ما از تايلند فقط زيبايي هاي طبيعي آن نباشد.  پرده نمايش در روبروي تخته شناوري قرار دارد كه در آن تماشاگران بر روي قايق هاي خاص مي نشينند، سالن آن را به صورت قايق درست كرده اند تا بتواند بر روي آب شناور بماند. در اين مكان هر سال جشنواره فيلم و هنر برگزار مي شود. مواد سازنده آن از مواد بازيافتي هستند كه اين باعث مي شود محيط زيست اطراف آلوده نشود و طرفداران محيط زيست هم از بابت آن هيچ نگراني اي نداشته باشند. وقتي بر روي اين سينماي شناور در حال تماشاي فيلم هستيد انگار بر روي تخته اي سوار شده و در وسط اقيانوسي سرگردان هستيد و به تصاوير متحرك روبروي خود خيره شده ايد، در اطراف خود آسمان پر ستاره، صخره هاي با عظمت و آب هاي بي كران را مي بينيد كه چشم انداز زيبايي به فضاي اطراف سينما داده اند.

منبع: سايت راهنماي سفر

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده